nedelja, 25. januar 2015

Čiha puha....vlak je tu

Končno imam nekaj časa, da lahko ustvarjam tisto kar sama želim. Še kar nekaj šablon čaka že lep čas, da jih uporabim. Tokrat sem izbrala in uporabila šablono vlaka od Marianne Design. Izdelala sem pet rojstnodnevnih voščilnic z enakim motivom za vsako leto, do petega leta.  Mogoče katera izmed njih polepša rojstni dan kakemu fantku ali punčki.



Prijavljam jo k fan-tastic tuesday - baby card.







Zadnjo prijavljam k

    Lepo bodite.

    19 komentarjev:

    1. Vauuu, čudovito je, da sem kar brez besed ostala :) Zelo všeč mi je zelena voščilnica, ki je tako polna barv in je tako sočna ;)
      Lp, Larisa

      OdgovoriIzbriši
    2. Iiiiiii kakšna luštkana serija voščilnic. Takoj se vidi, da so narejene za tvojo dušo in si pri izdelavi zelo uživala.Sploh se ne morem odločiti katera mi je najlepša, saj so vse kjuti :-)). Hvala, da si se pridružila našemu izzivu na Come And Get It . Srečno. Lp Neva

      OdgovoriIzbriši
    3. Krasna serija vlakovskih voščilnic je nastala. Zame pa zmagata 3 in 4.

      OdgovoriIzbriši
    4. Najlepše je ustvarjati po navdihu, zase. :-)) Voščilnice z vlakci so čudovite, za las pa zmagata 3 in 4. :-))

      OdgovoriIzbriši
    5. Kako so prisrcni vlakci v krasnih barvah. Lp

      OdgovoriIzbriši
    6. Very cute card, Zvonka.I like your dies and paper.

      OdgovoriIzbriši
    7. Kaj naj napišem, vsaka za sebe je posebna.

      OdgovoriIzbriši
    8. Zagotovo bodo polepšale dan kakšnemu otroku. Čudovita serija. čao

      OdgovoriIzbriši
    9. Čudovita serija otroških voščilnic. Te bodo hitro pošle :). Lp

      OdgovoriIzbriši
    10. Krasotice. vse po vrsti.
      Že nekaj časa si belim glavo okrog druge voščilnice. Je to tak papir že v osnovi al si ga ti tako skombinirala?

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Marjeta papir je že tak, le odrazala sem ga tako, da paše.

        Izbriši
    11. Super otroške voščilnice:) lepe barve in tako zanimivo si jih sestavila.
      Lep pozdrav, Andreja V.

      OdgovoriIzbriši
    12. lovely lot of sweet cards thanks for sharing at FTT Rachel dt

      OdgovoriIzbriši
    13. Fantastičn aserija otroških voščilnic. Res so luštne 100 na uro in zagotovo bodo kakšnemu kratkohlačniku polepšale praznik :)

      OdgovoriIzbriši
    14. Čudovite so in vsaka pripoveduje svojo zgodbo. Res je super ko lahko ustavrjamo kar tako.

      OdgovoriIzbriši
    15. Vau, kolk so lepe. Sploh tisti dve s slončkom v vagonu sta mi top of the top.

      OdgovoriIzbriši
    16. Vau, kolk so lepe. Sploh tisti dve s slončkom v vagonu sta mi top of the top.

      OdgovoriIzbriši
    17. Cute cards. Lovely ideas. Thank you for joining us at Come and Get It this week. Hope to see you back here again soon. Judy

      OdgovoriIzbriši
    18. Zvonka res si zelo lepo uprabila MD šablonico. Zelo mi je všeč voščilnica z kvadratki. Tudi sama imam to šablonico in je čudovita za otroške motive.

      OdgovoriIzbriši