nedelja, 11. januar 2015

Trakovi, trakci...

Trakov imam ogromno, vsaj mislim. Nekaj časa sem bila kar obsedena z njimi in sem jih kupovala v vseh barvah in odtenkih. Potem je bilo pa treba to vse nekam pospravit. In to je bil že večji problem, kam in predvsem kako, da bo urejeno in pregledno.
Najprej (kakih pet, šest let nazaj) sem imela takole spravljene. Seveda je škatla kmalu postala premajhna in tudi nepregledna. Čez kakšno leto sem naredila tako škatlo. Pa mi ni bila preveč všeč in sledila je malo bolj dodelana škatla.  Tudi ta ni bila ravno v okras, je pa bila dokaj uporabna.
Že nekaj mesecev sem si na netu ogledovala kako imajo to urejeno druge ustvarjalke. Nekaj idej mi je bilo zelo všeč, pa so bile nekatere predrage, druge nedosegljive, pa k mizarju bi morala, pa...
V Ustvarjalnem dotiku sem našla tako škatlo. Pred novim letom so bile občutno znižane in sem se odločila za nakup treh. Z urejanjem sem imela veliko dela, nisem še niti čisto zadovoljna (trakci bi morali biti bolj barvno razporejeni), zaenkrat je tako, pregledno in urejeno je.
Potem je pa še težava kam z "ostanki" oz. kratkimi trakci, ki ostanejo. Najprej sem jih imela v velikem steklenem kozarcu, pa sem morala vsakič ko sem kaj iskala, vse stresti ven. Zdaj sem jih dala v prozorno plastično škatlo in vsak konček spela s sponko za papir, da se ne bodo zavozlali med seboj. Upam, da to nekaj časa zdrži.
Kakšne pa so vaše izkušnje, kako imate spravljene?






Lepo nedeljo vam želim kljub turobnemu vremenu. Zvonka

13 komentarjev:

  1. Lep pozdrav Zvonka, tole te je pa res huda pospravljalna prijela. Sama jih še daleč nimam toliko kot ti, ampak probleme imam pa vseeno. Tudi sama jih občasno lepo "zrolam" na nosilček, pa pospravim v škatlo, ampak pri prvem, najkasneje drugem brskanju je že katastrofa:((
    Hvala za lep prikaz urejenosti:)), uživaj v tvojem kotičku in lep pozdrav:))
    Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka vse pohvale za tvoje vzorno posortirane trakove. Jaz jih tudi imam v eni večji škatli. S škarjami sem naredila luknjice in jih potem ven vlečem...ampak, ko se vse zmeša in zavozla...Ne bom priložila slikce , ker vem da je obupno...tolažim se, da imam ustvarjalni nered...

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf...tole pa je zaloga trakcev in super si jih uredila. Sama jih imam nekaj ma tako bolj za silo, ker jih nekako ne uporabljam veliko. Če pa je nuja se vzame v roko kleklje in gremo v akcijo. Drugače pa sem preuredila dober meter dolgo podolgovato škatlo tako da so kluti lepo v vrsti (je ravno prav ozka in se da vleči brez meštranja :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauuu, kako lepo je zdaj vse urejeno. Tudi sama imam majhne težave z urejanjem trakov, ampak se bom že znašla ;)
    Lp,Larisa

    OdgovoriIzbriši
  5. super si to naredila,jaz sem v Ikei kupila velike steklene ležeče doze (za skranjevanje po 1 ,5 ehttp://www.ikea.com/at/de/catalog/products/00030262/ )in imam tam ostanke trakov in manjše kolute ,saj enostavno pridem notri z celo roko.Enkrat pokažem,lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Moji trakovi so pospravljeni približno tako, kot v tvoji predzadnji sliki. Se pravi...bog pomagaj, najti taprav trak. Nekaj časa sem jih zlagala in pripenjala z bucko, dokler nisem začela brskat po škatli, je še bilo, kasneje pa čista katastrofa...še vedno je katastrofa. Mi je pa všeč tvoj sistem, samo niso vsi trakovi na okroglem, nekaj jih je na ploščatem kartonu, pa smo spet tam, kjer ni muh. Ti si rešila svoj problem in to krasno. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si jih pospravila. Mimogrede - škatlice so zelo lične.
    Jaz jih imam v predalu zložene en zraven drugega. No si bili, trenutno v njem vlada nered zato slika ni za javnost. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. O, tole si pa super uredila. :-) Tudi jaz sem bila v začetku svoje papirnate kariere prav obsedena s trakci. Sedaj jih kupujem občutno manj, saj so zaloge precejšnje, pa še neurejene povrhu. Nekaj kolutov sem nanizala na lesene palice, ostali mi pa povzročajo kup težav pri iskanju. :-) In ni za pokazati....

    OdgovoriIzbriši
  9. Vau kako lepo so urejeni in pri roki. Sedaj jih boš zagotovo tudi več uporabljala.
    Moji so povečini na kartončkih in ti zloženi v škatli. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. :) lepo si si organizirala trakce.
    Jaz imam kratke trakce in odrezke spravljene v zip vrečkicah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Simona zip vrečke so super ideja - bom sčasoma še tisti nered v škatli pospravila vanje. Hvala, lp.

      Izbriši
  11. Zvonka ta naložba je bila super, lepo si uredila veliko zalogo trakcev. Jest imam "nataknjene" na starem lesen obešalniku, ker jih nimam veliko, ostanke pa v steklenem kozarcu, ki bo kmalu premajhen, ker se spomnim naj, le ko pospravljam ostanke. Lp.

    OdgovoriIzbriši