sreda, 27. maj 2015

MAČKE

Danes še drugič sodelujem kot gostja Ustvarjalnega tima CRAFT-alnice. Hvala Andreji in Lili, ker sta me povabili. Lepo je bilo sodelovati in pripravljati izdelke za izziv.
Tokratna tema 135. izziva so MAČKE. Ta tema mi je blizu in ljuba, saj imamo doma dve mački.
Izdelala sem voščilnico z mamo muco in petimi mladiči, katere je pripeljala na nočni sprehod v park. Podlago sem izdelala s senčenjem z distress blazinicami, za popestritev pa sem uporabila še Tinino šablono razmetane pike. Zato jo lepim v njeno galerijo meseca maja.
Sem mislila, da bom uspela izdelati še eno voščilnico na to temo, v glavi je že dozorela ideja, pa na žalost ni šlo. Saj se sliši 14 dni časa od enega izziva do drugega veliko, vendar je vmes še polno drugih obveznosti in časa zmanjka.


Poglejte tudi k Ustvarjalnemu timu CRAFT-alnice - Lili in Andreji.
Pridružite se še vi našemu 135. izzivu CRAFT-alnice na temo MAČKE.

Lep pozdrav do prihodnjič. Zvonka


18 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica, polna detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka, te tvoje mačice so pa noro simpatične, pa koliko jih je:). Le malo jih popazi, da ti jih kdo ne spelje. Pa taka lepa noč je in polna luna:)), ja res so mi všeč. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz ti jih ne bom, ker žal nisem ljubiteljica mačk ampak te tvoje iz papirja so pa res fejst. Vsi dodatki zraven pa tudi. Nočno življenje imajo ti tvoji mačkoni res pestro...a se že ženijo????? čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvonka, krasno nočno sceno si poustvarila in tvoje mačice in mama muca so res fantastične.
    Hvala, da si se odzvala povabilu, lepo je sodelovati s teboj.
    Lp, Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo mačjo zgodbico si sestavila. Ozadje mi je izredno všeč in pike prav pašejo v sceno. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen mačji izlet! Bi jih kar počohala če bi jih srečala na nočnem potepu :)
    Upam, da bo kaj časa za sodelovanje pri tem mačjem izzivu.

    Lp, Veronika

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako krasna voscilnica.
    Ustvarjalci pravljic bi si jo lahko vzeli za navdih za zgodbico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako krasne mackice. Prekrasno si ovo napravila.
    lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Na krasno ozadje si postavila mačjo družino, ki brezskrbno skaklja naokrog. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo mačjo zgodbo si napletla s tole voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zvonka, kako ljubke so te tvoje mačje ponočevalke! Super voščilnica je!

    OdgovoriIzbriši
  12. O, tale je pa meni všeč! Kot bi gledala slikanico. In jaz imam tako zelo rada slikanice. In mucke. Čudovito slikico si ustvarila, si jo že kar nekaj časa ogledujem, pa se je ne nagledam.

    OdgovoriIzbriši
  13. iiijoj Zvonka, kako krasno sceno z mačjim rajanjem si naredila. Točno tako je in jih je vsepovsod polno, ko imajo tiste dneve .-)
    Zelo lepo si jo sestavila! Hvala ti, ker si bila najina gostja v maju!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zvonka tole pa je cart 100 na uro. Sploh ker naša črna Puma tudi čaka eno hordo malih nagajivčkov - vsaj glede na nejn trebuh ;).

    OdgovoriIzbriši
  15. Zvonka, čudovita je. Zelo mi je všeč kako si te male mucice vključila v okolje s klopjo in ulično svetilko. Kot, da se vse skupaj v resnici dogaja v nekem parku ob polni luni :) Pričarala si nam res lepo zgodbo :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Tudi jaz sem velika ljubiteljica muckov in ta voščilnica je čudovita, ker ima tako cortik zgodbico.

    OdgovoriIzbriši