četrtek, 19. november 2015

Rojstnodnevni bonbonček

V decembru se na blogih bonbončki kar vrstijo. Tako in tako je december že tak praznični mesec, obdarujejo nas kar trije dobri možje, pa naj bo še poln bonbončkov. In ker tudi sama decembra praznujem rojstni dan, vam ob tem praznovanju podarjam rojstnodnevni bonbonček.

Kako do bonbončka?
  • postani moja spremljevalka (če še nisi)
  • pusti komentar pod to objavo
  • slikco bonbončka objavi na svojem blogu s povezavo na moj blog  
  • pošlji mi voščilnico in  greš 2x v žreb (za naslov pošlji mail)
  • žrebanje bo  12.12.2015, dan po roj . dnevu

Takole pa izgleda bonbonček, ki čaka prav nate.



Časa za sodelovanje je še dovolj, torej lepo vabljene in veliko sreče pri žrebu.

Lep pozdrav.   Zvonka

26 komentarjev:

  1. Draga Zvonka,
    že vnaprej ti želim vse najboljše.
    Sem redna obiskovalka tvojega bloga, saj izdeluješ krasne stvari. Najbolj pa me navdušujejo tvoje čokoladnice.
    Z največjim veseljem se pofočkam za tvoj slastni bonbonček, slika je že na mojem blogu.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo še ena strelka.... (točen datum je pa 12.12. ali kakšen drug dan???...z veseljem se podpišem pod ta bonbonček...ojej koliko sladkarij bo decembra...vse bomo fasale sladkorno...zdaj pa veselo na delo...en posel pri tebi sem že opravila. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Zvonka, tvoj blog spremljam že od samega začetka, tvoje izdelke pa še iz Otočka. Navdušena do konca in nazaj. Ob tvojem rojstnem dnevu pa ti želim predvsem zdravja, veselja in ustvarjalnega zagona. Bonbonček je pa slasten in se pofočkam tudi jaz.

    OdgovoriIzbriši
  4. December bo res sladek! :-) Čudovito darilce si pripravila. Z veseljem se postavljam v vrsto. Tvoje izdelke občudujem in vedno z veseljem pridem k tebi na obisk. Sedaj pa hitim delit novičko in pisat mail. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Just discovered your blog. Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some more traffic
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, še ena zavidanja vredna ustvarjalka. Vedno znova občudujem tvoje izdelke in se jih kar ne morem nagledati. Na tvoj blog sicer ne zaidem tako pogosto, si pa izdelke ogledam v tvojem albumu. Marsikdaj si mi vir inspiracije in želim, da tako tudi ostane.
    Tvoj bonbonček je pa tudi njami in se z veseljem postavim v vrsto zanj.

    OdgovoriIzbriši
  7. December bo pa letos res za sladkanje. Čudovito ustvarjaš. Bonbonček je nadvse mamljiv. Vabljena, da se posladkaš tudi pri meni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zvonka zelo sladek bombonček si pripravila. Slika je že na mojem blogu :)
    Spremljam te in zelo rada zavijem k tebi in občudujem tvoje mojstrovine.
    Vse lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo, lepo da se bo ponovno praznovalo. Sem gledala kakšen dan nazaj, da imam zabeleženih kar nekaj roj. dnevov ustvarjalk tvojega pa ne, pa sedaj ta lepa novica. Z veseljem se pofočkam, saj sem fenica tvojih lepih izdelkov in velikokrat poiščem navdih pri tebi. Še posebej pa sem vesela, da sva se spoznali tudi v živo in sem videla, kako fejst punca si:) Le lepo se pripravi na rojstnodnevno zabavo:) saj bomo vse prišle k tebi po bonboček:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Letošnje leto bo res veseli december ..... super. Voščila ti bom po pošti :), ostalo pa uredim takoj. Vedno je lepo pokukati v tvoj kotiček. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Pripravila si res slaadek bonbonček :) zelo mi je všeč! Postala sem tvoja spremljevalka, slikico na svoj blog pa še ta hip prilepim . Lp Lea

    OdgovoriIzbriši
  12. draga zvonka,
    že vnaprej ti želim vse najboljše in lepo praznovanje, dobre želje pa dobiš tudi po pošti.
    krasne stvari ustvarjaš in te redno spremljam, ker si mi vir navdiha, predvsem te tvoje lepe barve in kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  13. Z veseljem se tukaj pofočkam, saj sem tvoja velika fenica....veliko si me naučila kot mentorica in pri tvojih izdelkam tudi črpam navdih za svoje izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  14. Vse najboljše draga Zvonka! Želim ti veliko ustvarjalnih ur in vsega kar si najbolj želiš! Tvoje delo mi je zelo všeč in čeprav ne komentiram velikokrat te redno spremljam. :)
    Bonbonček pa sem objavila na mojem blogu, da bodo tudi druge videle kako sladko stvar si nam pripravila. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Voščiti v naprej prinaša nesrečo zato bom počakala. Morem ti pa povedati da zelo rada pokukam k tebi ker so mi tvoji izdelki zelo všeč. Zato ti zaenkrat želim še mnogo produktivnih in izvirnih let papirčkanja.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  16. Bi, ne bi - se spet poraja vprašanje sodelovanja pri bonbončku.
    Vsakokrat ko nekdo ponudi bonbonček se ubadam vprašanjem.če si ga res zaslužim. Saj skoraj vedno samo občudujem mojstrovine, komentiram pa skoraj nikoli. Tako imam vedno slabo vest ko se zanj potegujem. Tudi pri tvojem je tako, pa čeprav si mi zelo draga in zelo spoštovana prijateljica.
    Zvonka hvala, ker me brcneš v rit takrat ko je to treba, hvala ker mi daš nasvet takrat ko ga potrebujem, hvala ker vedno misliš name.

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga Zvonka, tvoj bonbonček sem opazila takoj, ko si ga objavila, a nisem uspela komentirati takoj tako kot si zaslužiš. Skratka zelo zelo rada pridem k tebi na obisk, tvoje ustvarjanje mi je zelo blizu, uporabljaš barve in motive prav take, kot bi jih tudi sama... Prava mojstrica knjig si! Upam, da se kdaj srečava tudi v živo, ne le preko ekrana:))) Voščila ti bom po pošti, mislim, da tvoj naslov še imam. Ponujaš krasen ustvarjalni bonbonček in z veseljem se postavljam v vrsto zanj. Slikico delim na svojem blogu.
    Želim ti še veliko ustvarjalne energije, naj ti uspevajo sami enkratni projekti, da bomo lahko uživali ob tvojih mojstrovinah še naprej. Prijazen pozdrav v tvoj domek, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  18. Tudi sama praznujem decembra in zato se vsako leto še bolj veselim decembra, ki je res en živahen, vesel in pester mesec. Tebi, draga Zvonka pa želim ob prihajajočem rojstnem dnevu vse dobro in še veliko ustvarjalnih navdihov! Z veseljem te bom spremljala še naprej in z veseljem sem delila tvoj bonbonček tudi na svojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  19. Sve najbolje!!!
    Eto pratim te neko vrijeme i oduševljavaju me tvoje knjigice, ja nikako da se okušam i isprobam...
    Tvoju slikicu stavila sam na svoj blog i vrlo rado bih ti poslala čestitku a bilo bi mi drago kad bi i ja dobila jednu tvoju ;)
    Hvala na presuper prilici za osvajanje tvog bombončeka...
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  20. December je že tako sladek, s svojim bonbončkom pa ga boš še dodatno posladkala. Želim ti vse naj najboljše ter še veliko ustvarjalnega zagona. Zelo rada pokukam k tebi, čeprav vedno ne komentiram. Zelo so mi všeč tvoje knjigice in ovitki za čokolado.

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga Zvonka, že ves čas razmišljam ali bi se postavila v vrsto za bonbonček ali ne. Rada spremljam tvoj blog, čudovite izdelke imaš in vedno si pripravljena pomagati in odgovoriti na vsa vprašanja. Z veseljem tudi oglasim s kakšnim komentarjem, ker vem, koliko to pomeni :) Nimam pa v svojem blogu kotička kamor bi limala povezave do bonbončkov in tako najbrž nisem upravičena do sladkanja, ki ga ponuijaš :) Želim pa ti vse vse najlepše ob prihajajočem rojstnem dnevu, pa se bereva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mateja, škoda, da si tako dolgo razmišljala. Vsekakor se lahko vseeno poteguješ za bonbonček, veš da ni problem. Ne mislim biti tako natančna.
      Dam te v žreb, lep pozdrav.

      Izbriši
  22. Da nše svoj piskrček pristavim (2x) za tale super bonbonček :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga Zvonka,
    kot vse ostale punce tudi jaz z veseljem pokukam na tvoj blog. Želim ti obilo ustvarjalnih užitkov in navdiha.
    "Reklama" za bonbonček pa že krasi mojo stran :)
    Ker sem že bila dobitnica tvojega prejšnjega bonbončka, bi prosila, da me tokrat ne dodaš v žreb.

    OdgovoriIzbriši
  24. Zvonka, čestitke za rojstni dan. Veliko ustvarjalnih navdihov še v bodoče. Sem se šele pridružila k bloggerstvu, zato še moram naštudirati, kako pripeti tvoj bonbonček na svojo stran?!

    OdgovoriIzbriši