torek, 23. februar 2016

Prvi rojstni dan in krst

Deklica je praznovala prvi rojstni dan in obenem prejela prvi zakrament - sveti krst.




Prijavljam jo na 154. izziv Craft-alnice, kjer je tema PUNČKE.

In ker redko pokažem le eno voščilnico, vam tudi tokrat pokažem še tri.



Lep pozdrav.  Zvonka

19 komentarjev:

  1. Všeč mi je kako si jo dodelala od zunaj in znotraj. Tudi ostale so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je kako si jo dodelala od zunaj in znotraj. Tudi ostale so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica z deklico, krasno si jo okrasila zunaj in znotraj. Tudi ostale tri so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo si bila zopet pridna. Prva ja prava pikica za malo pikico. Pri ostalih treh so mi pa zelo všeč prelivajoče se barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. krasna cartika je prva, tako lepo dodelana in ostale so tudi nekaj posebnega, sploh ozadja so prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako su lijepe, posebno ova za prvi rođendan!!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnica za deklico je zelo lepa in lušno dodelana tudi v notranjosti. Vse rojstnodnevne so mi všeč, z zadnjo si me pa kupila. :-)) Čudovito bokeh ozadje, moje barve in prekrasen motiv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si se poigravala z ozadji in papirčki ter izrezi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse so lepe, tale za prvi rojstni dan pa zmaga pri meni. Super si dodelala tudi notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prva je res tako cort in krasno izdelana. Pri ostalih so mi všeč ozadja. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Punčka je res tako prikupna. Lepo si jo obdala v čipkast okvir, oikice pa so tako zakon. Tudi druge si lepo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo si jo dodelala, tako zunaj, kot tudi znotraj. Všeč so mi tudi ostale tri.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa je in potrudila si se še z notranjostjo. Tudi ostale so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno voščilnico si naredila in združila oba dogodka :-)) Tudi ostale so zelo lepe in krasno sestavljene.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepa prva, druga, tretja in četrta....si se res igrala s papirčki, punčka pa lušna pupka (ravnokar gledam "štorijo", notranjost pa prekrasna. čao

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlično si združila oba dogodka in naredila res eno pravo cotkano voščilnico, kot vedno:)), tudi vse ostale so krasne, hvala, ker ustvarjaš z nami v Craft-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lušna voščilnica, super si združila dogodka, lepo okrašena.

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo lepe voščilnice a punčka seveda zmaga ;).
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši