sreda, 8. junij 2016

Čokoladnica za 50

Danes sem sicer imela namen objaviti nekaj drugega, ker pa so dekleta v Craft-alnici objavile nov izziv, je najbolje, da objavim to čokoladnico, da me ne bo spet čas prehitel.

Ne dolgo nazaj sem izdelala čokoladnico za gospo, ki je praznovala 50 let in z možem zelo rada plešeta. Želja naročnice je bila naj bo v vijolični barvi in elegantna. Kako mi je uspelo, pa presodite sami.


Prijavljam jo na 162. izziv Craft-alnice, kjer je tema ČOKOLADNICA.

Lepim jo k Tini v Galerijo meseca junija (velike številke, pentlja, male in velike črke, izrez čestitke).

Lepo bodite, se kmalu spet beremo.  Zvonka

27 komentarjev:

  1. Zvonka Čudovito ti je uspelo. Zame si ti glavni krivec, da so čokoladnice tako priljubljene, vsaj jaz sem jih prvič zasledila pri tebi. Hvala ti!
    Hvala tudi, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! Zelo mi je všeč tale barvna kombinacija in kako si sestavila plesni par. Elegantno do konca!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvonka, mojstrica čokoladnic :) A veš, da bi bila kar malce razočarana, če tokrat ti ne bi sodelovala na izzivu. Tudi tokratna je čista perfekcija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalna je!!
    Jako mi se dopada!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa in elegantna čokoladnica. Pri tebi so itak vedno popolne.

    OdgovoriIzbriši
  6. ja, kot je rekla damjana, si mojstrica čokoladnic in jaz sem ti neizmerno hvaležna za navodila za izdelavo na tvojem blogu!
    tvoja čokoladnica pa perfektna v svoji eleganci, všeč mi je barvna kombinacija in postavitev je čisto nekaj posebnega.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je prekrasna. Elegantna in z lepimi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  8. To je res tvoja tema in bil bi prevelik greh, da bi manjkala. Samo težavo imamo drugi.....ti lahko konkuriramo???? En velik NEEEEEE, ampak bom vseeno poslala čokoladnice na ogled, že zato, ker sem se potrudila s tvoje strani vzeti navodila za izdelavo tega izdelka (mimogrede....tvoja stran z navodili se bo vžgala od ogledov v teh 14 dnevih, dokler bo trajal ta izziv). Hvala ti za inštrukcije, res je preprosta izdelava.
    Tvoj izdelek pa....je potrebno še kaj dodat, spet NEEEE....zvezda čokoladnic.čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Ko pišem takoj za Mojco, je res težko dodati kaj bolj pametnega, kot je povedala ona:) Si tako ali tako prva pri čokoladnicah in ta je ponovno več kot elegantna in kot pisana na kožo gospe pri 50-tih in še plesalki po vrhu:) Vse je odlično in res tukaj nimaš konkurence. Je pa tudi res, da bo verjetno teh 14 dni tvoja objava s podatki za izdelavo "pogorela" od samih pogledov in proučevanj:))) Ampak se bomo trudili po svojih najboljših močeh:) - lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole pa se popolnoma strinjam, da brez tebe pri tem izzivu ne bi šlo :) Krasna, elegantna je tudi ta.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj dekleta, dajte no, saj se bom še prevzela. Hvala vam za vse lepe komentarje in pohvale. Vidim, da so in vem da bodo tudi bodoče čokoladnice čudovite, vsaka po svoje in vsaka bo imela nekaj posebnega, vaš pečat. Moja je le ena izmed mnogih Pozdrav vsem.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zvonka, jaz sem v tvoje čokoladnice čist zatrapana :) Vsaka, ki jo narediš je najlepša in tale je spet čudovita. Eno tvojo imam k sreči doma, na steni visi in jo večkrat, ko se jih lotim sama, v roke vzamem in tuhtam, kako ti kako zadevo izpelješ. Nesebično deliš znanje in za to sem ti res hvaležna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Elegantno in prefinjeno! Ostajam brez besed! Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  14. Sladka eleganca. Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Zvonka, tvoje čokoladnice so čista perfekcija! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  16. Na tem izzivu pa tvoj izdelek res ne sme manjkati. :-) Čokoladnica je krasna, elegantna in zelo lepo izdelana. Všeč mi je tvoj logo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito! Kot vse tvoje :).
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo lepo si zavila bonbonjero in tako je sedaj še mnogo slajša v tem lepem ovoju :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  19. Gledam tole tvojo veliko čokoladnico in jo občudujem.
    Poleg pa razmišljam, koliko papirja rabiš za tole...
    Super je! Itak! Carica čokoladnic!

    OdgovoriIzbriši
  20. Zelo elegantna. Ravno prav okrašena. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  21. Fantastično. Izziv, ki ti je pisan na kožo.

    OdgovoriIzbriši
  22. Fantastično. Izziv, ki ti je pisan na kožo.

    OdgovoriIzbriši
  23. Čudovita in krasno izdelana čokoladnica je tole, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  24. Tvoje čokolade so itak zakon....

    OdgovoriIzbriši
  25. Prekrasna je. Še posebej mi je všeč, ko si plesalca postavila kot silhueto. Prekrasen poudarek na čokoladnici.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši