četrtek, 8. september 2016

Knjižni kazali

Ta objava bi bila lahko na vrsti konec junija, pa se je nekako izmuznila in počakala do danes. Obe kazali sta dobili učiteljici že ob koncu šolskega leta. Jaz pa ju zdaj lahko prijavim na Tinin in Vladkin 
#52 izziv Ko me inspririra - KAZALO. Tini so bila v navdih čudovita in mehka Jasminina kazala.





Lepim ju tudi k Tini v Galerijo meseca septembra (rezalna šablona hvala).

Pozdrav do naslednjič.  Zvonka

12 komentarjev:

  1. Zelo lepi knjižni kazali. Zelo sta mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti kazali sta čudoviti!Krasno ozadje in čudovito pobarvano, prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako sta lepi in še v svojih kuverticah varno spravljena. Čudovito darilo ob koncu šole.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvonka, prelepo... Tako zelo mi je všeč kazalo v ovojnici - super ideja!!! Zadnje čase zaradi ustvarjanja manj berem, s takšnim kazalom bi morda večkrat posegla po knjigi ;-) Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. joj, kako luštni deklici in še prav lepo si ju zapakirala v žepek. Čisto pravšnji za učiteljico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme ovo je predivno, prezakon, najbolji bookmarki do sad koje sam vidla, fakat super obojano i posloženo!! Predivno!!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepi sta in zelo sta mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. O zelo luštna, to z dodanim tulcem je pa tudi super, posebno ko oddaš kot darilce. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasni kazali. Bi mi prav prišli ob prebiranju knjige na dopustu. Namesto tega, sem delala oslovska ušesa. Vsaj tako smo rekli v šoli, če kotički niso bili lepi.

    OdgovoriIzbriši
  10. O, kako lepi kazali. In krasno zapakirani. Super darilo za učiteljico ob koncu leta.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zvonka, tako zelo sta lepi...žepek me je pa sploh navdušil!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasni kazali, super ozadje si naredila!

    OdgovoriIzbriši