sobota, 7. januar 2017

Tagi

Za majhne pozornosti okoli praznikov sem pripravila kapučinčke in jih okrasila s tagi, ki jih prijavljam na 176. izziv Craft-alnice na temo božični tag.





Pa še tri sladke pozornosti.


Lepo bodite.  Zvonka


24 komentarjev:

  1. Super tagce si naredila. Meni je seveda všeč vijola. Škatlice sem pri tebi že videla in so superca za poklanjajnje sladkih vsebin, verjetno tudi za kaj drugega. Malo sem pokukalala še nazaj, saj sem kar nekaj objav zamudila. Lepe objave, res si pridna. Veliko uživanja ob papirčkanju in ostalem ustvarjanju tudi v 2017.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna si. Zelo so mi všeč tvoje majhne pozornosti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si okrasila in zapakirala sladke dobrote.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako luštni tagci! So mi všeč,ker so enobarvni pa vendar tako povedni z različnimi štempiljkami...

    OdgovoriIzbriši
  5. Super mini in sladke ter dišeče pozornosti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo kako so lepi! Zelo so mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Res so luštna tale tvoja mini darilca, in božični tagci jih krasno dopolnjujejo. Motiv toplih sodelic je ravno pravšnji v tem mrazu, kristalčki in stampiljke v ozadju pa ga lepo dopolnjujejo. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, si bila pridna. Koliko tagcev in prav vsak v svoji barvi je prelep.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zvonka, čudovite male pozornosti, ki so v bistvu velikae, ker je v vsaki tvoja duša, tvoja ljubezen do ustvarjanja.
    Vse lepo tudi v tem letu, lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem prehitro pisala in naredila kar nekaj napakic,
      lp

      Izbriši
  10. Zvonka, vse od tagcev pa do škatlic - sladkih pozornosti je čudovito. Res se vidi, da je vse narejeno z dušo in srcem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tagci so občudovanja vredni in res lep dodatek k darilcu. Tudi škatlice za male sladkosti so lepe in zelo uporabne:), tudi sama sem jih naredila še v drugih dimenzijah, kar potegnejo:))). Lep pozdrav k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Wauuu kako lepi tagci
    pa tudi škatlice nič ne zaostajajo,
    vse dobro v tem letu ti želim
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakšni veseli in barviti tagci pa take ljubko okrašene škatlice! Krasna darilca si pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  14. oo, kakšni ljubki tagci, res super štampiljka skodelic je tole in škatlice so zakon!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lušne tagce si naredila. Tudi sladka darica so prav lušno okrašena. :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Zvonka, krasne stvari si ustvarila od kar sem jaz zanemarjala bloge. :) Vse dobro in ustavrjalno ti želim v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepo si vse zapakirala in okrasila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasni tagi in sladka darilca...

    OdgovoriIzbriši
  19. Zelo luštni tagci, lepo dopolnijo tvoje kapučinčke. Sladka darilca pa tudi lično zapakirana in okrašena. Tisti medvedek sladkosnedek prav paše nanje :)

    OdgovoriIzbriši
  20. ooo kako lepo si okrasila kapučinčke :-)) Krasne tagce si naredila in tudi sladke škatlice so mi zelo všeč.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  21. Točno taka darilca so meni najbolj všeč, pa če je lepo zapakiran v škatlico samo en bonbonček ali pa en kapučin. Vsak dodatek zraven šteje, ker kot je zapisala Irena: v vsakem je zapakirana tudi del tvoje duše. Ampak medoti pa zmagajo....spet ideja, kako se lahko "znebim" "odvečnih" lesenih dodatkov, ki so v mojih predalih.

    OdgovoriIzbriši
  22. Čudovita darilca. Kapučinčke si prav lepo okrasila z prazničnimi tagci. Pa tudi male bonbonjerice so krasne.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp LILI

    OdgovoriIzbriši