torek, 28. februar 2017

Čudovita vožnja

Za objavo na 54. izzivu The Male Room, kjer je tokrat tema kolesa - wheels, sem imela namen pripraviti dve ali tri voščilnice, pa me je čas povozil in se z eno edino zadnje ure prijavljam na njihov izziv.



Izzivi:
Pozdravček.  Zvonka

19 komentarjev:

  1. Važno je, da te ni povozilo kakšno drugo prevozno sredstvo...čas boš že prebolela....samo 24 ur imamo na razpolago...žal.
    Všeč mi je, da si bicikel nalepila na valovito lepenko...lepše pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, pa si z eno ujela izziv in to šteje ;) Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si jo sestavila in tudi meni je všeč valovita lepenka in zastavice :-))
    Zelo sem vesela, ker sodeluješ na izzivu Male Room.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem se ti tudi za lepe želje in čudovito voščilnico, ki je prišla v moj domek :-)) Hvala iz <3

      Izbriši
  4. Love the masculine card you have created, especially the corrugated card and the cycle on top of it, lots of great details on here.Thank you for joining us at The Male Room Challenge. Faith DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Ojla Zvonka, vidiš, tudi s kolesom se daleč in dovolj hitro pride:), še nič nisi zamudila in to je važno. Zanimiva in takšna fina moška ali fantovska voščilnica je nastala in valovitka naredi ravno pravšnjo "grobost" - mogoče to ni povsem dober izraz, ampak....naj tako ostane:))). Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si sestavila voščilnico. Všeč mi je valovita lepenka. Le zakaj se sama nikdar ne spomnim nanjo?! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna in lepo sestavljena. Dobro ti grejo moške od rok.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, super fina je s tem kolesom. Ker sem tudi sama navdusena kolesarka, se vedno razveselim koles na voscilnicah :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica s kolesom. Komaj čakam sonček da grem malo kolesarit.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, še malo in na kolo. Voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Se strinjam - življenje je res ena sama čudovita vožnja, tu in tam pride do okvar, obvozov, zmoči te dež ... večinoma pa sije sonce, veter ti mrši lase in pot je neponovljivo TVOJA. Kot je tvoja voščilnica opazno TVOJA! Krasna je, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepa in domiselna! Kako lepo si napis združila z motivom kolesa.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa moška voščilnica,
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo luštna in domiselno sestavljena, lepenka je super dodatek. Se pa tudi meni dogaja, da za las zamudim izziv :)

    OdgovoriIzbriši
  15. This is an awesome card- love all the accents! Great use of the corrugated paper! Thanks for playing with us at Come and Get It!
    Carolyn, DT

    OdgovoriIzbriši
  16. This is amazing!! Love the bike and all the embellishments!
    Thanks for sharing at My Time To Craft

    OdgovoriIzbriši
  17. Super si sestavila to voščilnico....tudi meni osebno je vedno bolj všeč valovita lepenka....se vračamo nazaj k starim lepim in večnim papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  18. Love the corrugated card and the globe background, great card. Thank you for joining us at TMR.

    OdgovoriIzbriši