nedelja, 5. februar 2017

Še en lonček in koledarček

Danes praznuje naša draga Andreja s Cvetočega travnika.  Ker je mojo voščilnico in koledarček že dobila, ju lahko pokažem tudi vam.

Andreja, lepo praznuj!!!

Lepim k Tini v Galerijo meseca februarja  (Ptički, čestitke, iglaste vejice) in na izziv
fabnfunkychallenges.blogspot.si/2017/02/challenge-336-birds
mytimetocraftchallenge.blogspot.si/2017/01/challenge-338-feathers

Lep pozdrav do naslednjič.  Zvonka

12 komentarjev:

  1. Spet dva čudovita izdelka. Lepo si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa izdelka in natančno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen lonček in čaj bo gotovo prišel Andreji prav. Koledarček pa je tako in tako super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo - na Cvetočem travniku se danes najbrž na veliko praznuje in tvoj lonček ter čajček bo jutri, dan po dnevu "D", prišel še kako prav (če ga Andreja ni spila že v predpripravah za praznovanje ;-)))
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Lonček s čajčkom je TOP in kot se zate spodobi - popolna izvedba. Tudi koledarčkaste voščilnice sem pri tebi že občudovala in tudi ta je prečudovita. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, kako lepo si jo pocrkljala. Voščilnica je res nekaj posebnega-zelo, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava zimska pravljica na lončku in verjamem, da bo razveselil Andrejo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti tvoji lončki so res super. Krasno darilo si pripravila za Andrejo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito. Tale lonček je super pogruntavščina.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno darilce za fejst punco. :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful Thank you for joining us at My Time To Craft :)

    OdgovoriIzbriši
  12. O ti groza in takšno objavo jaz zgrešim (kot opravičilo - tisti teden sem bila v Lj:), ampak vseeno sem sama nad sabo zgrožena - oprosti mi, prosim. Seveda sem bila hudo vesela tvojega darila in koledarček (voščilnice sem že pospravila) je okras v moji ustvarjalnici. Velik objem in še 1x se opravičujem, Andreja

    OdgovoriIzbriši