sobota, 11. marec 2017

Rodil-a se je

Pri Ustvarjalnem dotiku  poteka marčevski izziv na temo dojenček. Izdelala sem dve podobni voščilnici in modro za fantka prijavljam k njim. Iz njihove trgovine sem uporabila šablono MFT Stiched scallop basic edge, ki je ni več na zalogi, obojestranski lepilni trak s peno, male škarjice, obojestranski lepilni trak, tekoče bele perle, čopič z belimi bleščicami.


Lepim ju tudi k Tini v Galerijo meseca marca ( štampiljke prisrčne čestitke) in na izziv Ko me inspirira - odprtina.

Lepo nedeljo vam želim in veliko sonca.  Zvonka




15 komentarjev:

  1. Zelo sta lepi. Všeč mi je ljubek motiv dojenčka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja pa iiii kako sta lubani voščilnica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi dojenčkasti voščilnici. :-) Fantovsko si spodaj zelo lepo "zaokrožila" s šablono. Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo sta mi všeč in krasen papir si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo ljubko si malo dete postavila med drobne cvetlice.

    OdgovoriIzbriši
  6. O kako sta lepi! Tudi meni je všeč papir in postavitev!

    OdgovoriIzbriši
  7. krasen papir in okvir, super efekt!

    OdgovoriIzbriši
  8. Iiii pa cunjco ima pri sebi. Lušna slikca. Čestitke tudi za "sončkast" izziv pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zvonka - prečudoviti sta s tole odejico, tako zelo cart! In te nežne rožice, prelepo! Sončka pošiljam nazaj, Majda
    In še dobro, da me je Mojca spomnila - čestitke za zasluženo nominacijo v 52 CCT :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo cort sta obe in še kapici si naredila z istim vzorčastim papirjem :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zvonka, kdaj pa vse to objavljaš, da vse zgrešim?:) Kakšen corten dojenček, pa lepi papirji, da o nanici, ki jo tako tišči k sebi sploh ne govorim. Hudo, hudo simpatično in še nominicija - no, o tem mi boš pa tudi morala še kaj povedat:))). Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasni sta! Hvala za prijavo na našem izzivu. Lep pozdrav iz ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši