petek, 24. november 2017

Medenjak

Pri Christmas card throwdown je tokrat na vrsti barvni izziv. Nastala je voščilnica v zahtevanih barvah. Precej temno in pusto mi deluje, a kaj ko so take barve izziva.


Ker je osnova izrezana s Tininim valovitim pravokotnikom s šivi, jo lepim v Galerijo meseca novembra.
--------------------------------------
Takole pa izgleda malo dodelana. Meni je bolj všeč.


Naj vam pokažem še čajne knjigice za 2 čaja, ki sem jih izdelala za blogersko srečanje ustvarjalk.
Domov sem prišla skoraj ravno tako otovorjena, saj so se tudi druge ustvarjalke zelo potrudile z darilci. Luštno smo se imele.  Ker se bližajo prazniki, so bila tudi nekatera darilca že praznično obarvana.



Čajne knjigice prijavljam na novembrski izziv Ustvarjalnega dotika - štampiljka s pole 3v, zajemi življenje, mft snežinke, mft kovinska šablona kvadrati, bele polperle.

Lep pozdrav.  Zvonka

10 komentarjev:

  1. Krasna praznična voščilnica. Meni je pa barvna kombinacija zelo všečna in super si se znašla, čeprav se ti zdi pusta. ;)
    Knjižica za čaj je pa super ideja in hvala za darilce. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka res da so barve bolj umirjene, ampak meni je tale pajac prav simpatičen. Vidim da si že uporabila novo cottage šablonico listkov. Meni je lepa.
    Hvala še enkrat za super darilce, sem ga že spraznila...

    OdgovoriIzbriši
  3. A gingerbread man was the perfect idea for this challenge and all the greenery is gorgeous.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Zvonka - najprej hvala za čudovito darilce, veš, koliko občudovanja je poželo?!
    Tvoja praznična voščilnica pa je čudovita, saj si uporabila meni ljube barve :-) Piškotki pa kot pravi, pazi, da ne izginejo z voščilnice ;-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvonka, res sem navdušena nad tole idejo! Prekrasno darilce! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček, Ustvarjalni dotik

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je res težka barvna kombinacija. Sama sploh nimam ideje zanjo, ti si se pa super znašla. :-) Zelo lepa praznična voščilnica je nastala.
    Hvala za čajno knjigico. :-) Čudovito je izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  7. u ja barvni izziv je tokrat res bolj "mrtev" tudi meni ni potegnil.. lahko pa zdaj na skrivaj dodaš še kako rdečo pentljo he he

    OdgovoriIzbriši
  8. Très sympa et mignonne Zvonka, j'aime le Kraft et ce petit bonhomme de pain d'épice, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito voščilnico si naredila in se lepo poigrala z danimi barvami :-)) Piškotek je krasen. Hvala, ker se igraš z nami pri CCT.
    Vesele sem, da smo se spet srečale in hvala ti za tvoj dišeč zavojček .-)

    OdgovoriIzbriši