petek, 1. december 2017

Domača naloga

Meni letos nalog male šole prazničnega ustvarjanja na žalost ne bo uspelo opraviti v celoti, nekaj pa sem vseeno naredila prejšnji vikend. Nagrada za pridnost je mamljiva, mogoče bom imela celo srečo, saj je žreb na en tak lep dan v decembru, ha ha... Danes vam pokažem prvo nalogo, barvanje sadja, čeprav se z Vladkinim barvanjem seveda ne morem primerjati.

Lep vikend.  Zvonka

9 komentarjev:

  1. Si me potolažila draga sošolka, da nismo vsi hitro odzivni, pa da nas je več zamudnikov ;-)
    Tvoja voščilnica je tako lepo pobarvana - meni predstavlja ta naloga najtežji izziv, zato, bravo Zvonka!!!
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica in dobro opravljena domača naloga.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, Zvonka...kako si to čudovito izvedla! Prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zadovoljno in veselo je sadje v tvoji košari. Očitno se prav zabava in lepo si opravila z domačo nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsak barva po svoje in v tem je čar. Lepo si začela z nalogami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si naredila tole nalogo in ta sadna košarica prav mamljivo zgleda. Tudi barvanje ti je šlo zelo dobro od rok.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je in ja tudi jaz zaostajam z nalogami :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. A veš kaj,sadje je pač tako, da ima barvo tako ali tako:) in s tvojim sadjem ni nič narobe, je ravno prav zrelo. Zvonka, jaz letos nalogam sploh ne sledim, tako da nagrada gor ali dol - ne dohajam:). Tebi pa želim, da se te kakšna nagrada prime:), lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši