torek, 12. december 2017

Na zdravje

Tokratni, 200. izziv Craft-alnice se glasi na zdravje in pogoj je, da je to papirnati izdelek za moške. Izdelala sem obešanko za steklenico za prijatelja, ki  naslednji teden praznuje in ker je veseli december, sem si privoščila tudi nekaj bleščic v srebrnem. In kot nalašč mi je danes zatajil tiskalnik, zato je napis ročno napisan.


Zaradi uporabe Tininih snežink in pentlje, jo lepim v Galerijo meseca decembra.

Lep pozdrav do jutri.  Zvonka

9 komentarjev:

  1. Obešanka zelo polepša darilo. Všeč mi je senčenje z belo, snežinkice, prav tako pa čisto nič ne manjka ročno napisanemu voščilu. Lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro si se spopadla z izzivom Craftalnice. Nastal je lep dodatek k steklenici.

    OdgovoriIzbriši
  3. lepa obešanka in tako darilo povsemd rugače zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita obešanka je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si okrasila steklenico in napis tako paše zraven. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi takšne obešenke na steklenicah, tvoja je prav slavnostna. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno obešanko si naredila in steklenica je takole mnogo lepša :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si tole naštudirala. Steklenica kot darilo res izgleda povsem drugače v taki lični darilni "embalaži"

    OdgovoriIzbriši
  9. vau, takole je pa steklenica res čisto druga, prekrasna obešanka!

    OdgovoriIzbriši