ponedeljek, 27. februar 2017

Kava + prijatelji

Ja, vem, da se moje voščilnice zadnje čase kar naprej vrtijo okoli kave. Tako je pač naneslo. In ta štampiljka mi je res noro všeč.
In zadnjič me znanka spet prosi za voščilnico za ljubiteljico kave. Naredila sem ji dve, med rjavo in modro se je odločila za rjavo in nanjo sem potem napisala ime slavljenke. Narejena je po skici pri Freshly Made Sketch in jo čisto zadnje minute prijavljam na njihov izziv.


Lepim jo tudi v Tinino Galerijo meseca februarja, saj sem uporabila njene male in velike črke, brez katerih res ne gre.



Lep pozdrav do naslednjič.  Zvonka

18 komentarjev:

  1. Izbrala si popolno mešanico barv, napisov, cvetočih jagod ... Jaz pa bi izbrala modro, čeprav mi je rjava ljubša barva :-)
    Lep večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo kako sem si sedajle zaželela kavo! Prav obe sta prečudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nič se ne opravičuj, te skodelice kave so tako ljubke in ti delaš z njimi tako lepe voščilnice, da jih je veselje pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni voščilnici.
    Skodelica je res ljubka, če sploh lahko smem uporabit tak pridevnik zanjo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Še sreča, da se meni ni bilo treba odločati med tema lepotičkama. :-) Obe sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  6. I love that sweet mug with the flower (and the heart) on the background paper of coffee beans!! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW the polka dot blue card is so inspiring
    Cheers
    Dr Sonia

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau čudoviti. Zaradi barv mi je malenkost bolj všeč druga. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, jaz obozujem kavo in jo prav zdajle srkam ob tvoji objavi ;). Tudi kava na voscilnicah mi je blazno vsec in tvoji dve jo prav pocastita, se posebej druga, ki je v moji omiljeni kombinaciji modre in rjave.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je tale objava ravno krasno paše, saj pijem kavo zraven :) Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Iii kako sta lepi. Jaz bi se odločila za modro :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe sta zelo lepi! Zelo lušten napis!

    OdgovoriIzbriši
  13. Voščilnici za kofetarice in prijateljice:). Težko bi se odločila med njima, ampak važno je, da lepo diši in je najboljša mešanica, kar si jih človek sploh lahko zaželi. Napis je res super in upam, da mi boš zaupala od koga je:). Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, štampiljka je od Ustvarjalnega dotika, vendar ni več na zalogi.

      Izbriši
  14. Zelo lepi voščilnici. Všeč sta mi obe :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Kadar je kava v igri pri meni ne moreš nikoli narediti nič narobe ;). Zelo lepi sta obe.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepi in super narejeni po skici, druga je pa sploh krasna barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  17. Joj kakšne luštne kofetarske voščilnice. Napis pa, zadetek v nulo. Drži kot pribito.

    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši