četrtek, 29. junij 2017

CCT 11

Moja druga voščilnica za 11. izziv pri Christmas Card Throwdown je še bolj enostavna kot prva. A moja škatla božično novoletnih voščilnic se veselo polni. Z današnjo sem ravno prekoračila številko 50.



Lep pozdrav.  Zvonka

10 komentarjev:

  1. Prav luštna voščilnica je nastala.
    Se že veselim decembra, ko prvič letos ne bo panike glede voščilnic. Vsaj kar se tiče domače potrebe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale vojaček je pa lušten, mi je všeč postavitev! Tudi meni je že uspelo priti do 50 novoletnic, samo niso tako lepo zapakirane...

    OdgovoriIzbriši
  3. A simple lay out, but very effective, your toy soldier looks very cheeky peeking out of his window. Well done on getting to 50 cards already! Thanks for joining us at the Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  4. très sympa cette carte Zvonka, sobre mais joyeuse, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj naj rečem kot kapo dol in čestitke za 50. Super ideja s tem okencem skozi katerega kuka lomilec orehov 😁

    OdgovoriIzbriši
  6. Well done for having made 50 cards, that's a great achievement. This is a good layout for your soldier.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako si pridna Zvonka in se nam pridružila celo v drugo :-)) Prav lepo je pogledati tvojo škatlo in decembra si boš lahko vzela malo oddiha .-) Krasna je tudi ta v malo bolj preprosti izvedbi.
    Vesela sem, da kljub težavnosti izziva ustvarjaš z nami pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobra ideja tole s štetjem novoletnih voščilnic, te bo treba posnemat. Krasna voščilnica. Kar dvakrat si se lotila te za nas netipične naloge.všeč sta mi obe.

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorgeous! Well done on making 50 cards and thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh he's cute! I do like the papers you've used too. Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    PS Congrats on making 50 cards so far!!

    OdgovoriIzbriši