sobota, 26. avgust 2017

Nekaj preprostih

Zadnjič, ko sem želela malo okrasiti eno kuverto za drobno pozornost, se mi je porodila ideja o teh preprostih voščilnicah. S Tininimi štampiljkami in distress oxidi je bilo to res zabavno in enostavno. Niso ne vem kaj, ampak meni so vseeno prav simpatične. Sedem jih je nastalo, v različnih barvah.
Prijavljam jih k Tini v Galerijo meseca avgusta (rožice iz seta Velikonočno veselje in napisi iz kompleta Ob rojstnem dnevu),  prvo pa v Craft-alnico, kjer dekleta za 193. izziv želijo videti okvir.








Pozdrav do naslednjič.  Zvonka

15 komentarjev:

  1. Ooo, prekrasni okviri, fajne kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so in super barvne kombinacije :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušne, najbolj se mi dopadeta tisti dve, ki imata še okvir malo poštemljan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna serija. Takšne enostavne včasih prav pašejo "za narediti in pogledat".
    Hvala , da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč so mi tvoje voščilnice s cvetličnim motivom. Lep si se poigrala s Tininimi štampiljkami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse so krasne in všeč mi je, da si spremenila barve in je nastala spet nova lepotica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne samo simpatične, čudovite so! Zelo lepo si naštemplala šopke. Preprosto je še vedno najlepše. :-) Je pa med temi lepotičkami težko izbrati najlepšo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. O, so take lušne in rožnate, lepe voščilňice za rojstni dan.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepe voščilnice si naredila,meni osebno je nekako najbolj v oči padla ona modro-zelena.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo serijo voščilnic si naredila :-)) Pri prvi si se krasno znašla z okvirjem, super je!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v uokvirjenem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kakšen čudovit šopek, za vsakogar nekaj ne glede na barvni okus :-)
    Prav osvežilne so, naj bo tak tudi tvoj začetek šolskega leta, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna serija...včasih res pozabljamo da je preprosto lahko najbolj elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  13. Preprosto je ponavadi tudi najboljše. Meni je preprosto čudovita serija cvetnih voščilnic zelo všeč. ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tole pa je nastal prav lep kupček voščilnic. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši